Hej

Förlåt för dålig update. Nu har det varit nyår, och nu är det ett nytt år, skönt. Man kan äntligen lämna allt dåligt med 2011 bakom sig, men ta med sig allt det bra :)

Bloggningen:
Vet inte riktigt hur det blir med bloggningen nu, Johanna verkar överväga att komma tillbaka. Men vi får se, jag uppdaterar ändå :)
Ridningen:
Det har gått jättebra med Blondy, jag har ridit nästan varje dag :) Vi har också tatt hem en dressyrsadel på prov från HÖÖKS. Men vi måste ta hit våran tränare som kan kolla om sadeln sitter bra på Blondy.
Sötnöt <3
image description

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad roligt med ny sadel!! Fungerar det att jag kommer i morgon kollar den i morgon?? En liten varning bara, det är risk för att jag snorar ner alla i min närhet ;)

Kram!

2012-01-01 @ 13:28:51
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0