Tjenare!

Nu har jag vaknat och är aptrött...  Det blir inte någon ridning idag för vi är ensamma hemma (jag och min syster) och det ska blåsa väldigt mycket idag. Men imorgon kommer Ebba och ska rida Sam och då tänkte jag följa med ut på en sväng, vi ska nog ta en långrunda i skogen för hästarna har varit i paddocken hela veckan nu.
Tänkte faktist gå ut och longera Sam sen, men får se hur det bir med det. Först och främst måste jag städa mitt rum -.-
Som ni kanske har märkt så är det mest jag som uppdaterar här, men Johanna har tappat bloggsuget lite. Vi får se hur vi gör med bloggen. Om nu bara Johanna har en liten svacka i bloggandet så kanske hon kommer tillbaka senare, men jag blogar iaf tills Johanna kommer tillbaka :)
Nu ska jag iväg några meter till köket och äta frulle, hörs!
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0