Nuså!

Japp,nu mår jag bättre men skall fortfarande inte gå till skolan..Ifall det är kvar,men jag skall gå på avslutningen ikväll.Känner att jag måste det!
Idag kommer jag uppdatera bra , jag är ju hemma;) Känns konstigt att blogga på två bloggar..
Uscha,magsjuka är hemskt,att springa till toan hela tiden är inte så roligt:( Tror ni förstår varför inte jag bloggat så mycket,har ju inte mått så bra. Jaha,nu ska jag skriva lite tidsinställda och sedan gå upp och FÖRSÖKA är frukost,vi hörs!
Japp,nu mår jag bättre men skall fortfarande inte gå till skolan..Ifall det är kvar,men jag skall gå på avslutningen ikväll.Känner att jag måste det!
Idag kommer jag uppdatera bra , jag är ju hemma;) Känns konstigt att blogga på två bloggar..
Uscha,magsjuka är hemskt,att springa till toan hela tiden är inte så roligt:( Tror ni förstår varför inte jag bloggat så mycket,har ju inte mått så bra. Jaha,nu ska jag skriva lite tidsinställda och sedan gå upp och FÖRSÖKA är frukost,vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0