Johanna Jonshede

Det är jag som är Johanna då och jag är 11 år. Jag bor här i lillalilla bollebygd mellan göteborg och borås,men jag trivs lika bra här som inne i stan;)
Jag rider ponnyn Börsgårds Zanlight som är 25 år,det låter gammalt men hon är frisk och fräsch.Och så rider jag hästen Tea , Tea är 17 år gammal och är 1.53 cm i mankhöjd , alltså storhäst! Med Zannie tävlar jag lite clearrounder ibland och med Tea är det dressyr som gäller:)
I denna bloggen kommer vi mest skriva om hästarna,men även liiiite vardag alltså skolan osvosv:D
Jag har även en annan blogg som jag kommer skriva mer om skoldagarna och sånt på . Den heter http://jojopajen.blogspot.com :) checka gärna den med;)
Här kommer lite bilder!
Jag och Gunne Tea!
I somras!
Zaaaannie<3
Jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0