Godermorgon!

* Gäsp * guuuuud va trött jag är! Jag vaknade klockan 6 och låg och drog mig till klockan 7, och nu kan jag inte somna om igen -.- ligger och myser med katten nu :)

Hade fått väldigt fina kommentarer! Så hiss till dom som kommenterar! Det får oss bloggare att få en liten bloggkick och vilja blogga för er underbara!

Fet diss till oss när vi inte uppdaterar, fy skäms! Då får man ju inte dom där fina kommentarerna!

Idag hemma hos mig, så är det julbak på G! Vi ska göra knäck och massa annat gott! Sen ska vi även ta in granen och pynta den, och sen pynta allt annat :) men jag kommer ta lite pauser till bloggen, kommer även lite bilder om ni vill ha?

Idag ska jag prova på en sak! Jag ska blogga 1-2 ggr i timmen! Får se hur det går! Det blir lite spännande :)

Igår var ju som sagt hovslagaren här och satte på två till broddar och snösulor! Så nu kan jag rida igen utan att Blondy får "styltor". Super!

Blev ett ganska konstig inlägg det här, både en lite hiss/diss och planer för dagen. Nu ska jag försöka sova!

Hörs senare :)


Lilla Sam och Ebba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0