Alma Vasell

Hej alla bloggläsare! Nu är jag hemma från skolan.
Jag heter då som rubriken, Alma Vasell! Jag älskar hästar och har ridit sen jag var sex år, och jag är tolv år, så alltså sex hela år! Jag och min familj äger tre ponnysar, en Haflinger, alltså min kära Blondy, min systers fullblod Dolittle och sist, och minst lilla Sam, han är en Shetlandsponny!
Jag och min syster Emma rider Blondy, hon är världens goaste, med en alldeles egen personlighet, hon är allt en liten bitch ibland, men oftast är hon snäll. Vi köpte henne år 2009? Mamma rätta mig om jag har fel! Hon var då våran första ponny. Men vi var ganska orutinerade då, så vi hade det inte så lätt, det var väl lite avslängningar lite här och där :P Men nu är hon ju lättare, då vi har lärt oss mer.



Jag och Johanna

Träffades väl lite på tävlingar här och var, sen började vi ta kontakten mer och har känt varandra i kanske något år? Vi har i alla fall bestämt oss för att blogga ihop för att prova på något nytt, och det kommer nog att bli jätte kul också!
Detta är då Blondy!
Och så jag!
Jag och en av mina katter Ofelia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0